کسانیکه در صنعت برق فعالیت می کنند به خوبی با نام زیمنس آشنایی دارند و این نام کیفیت و قابلیت اعتماد بالا را برای آنها تداعی می کند. بخش VDO زیمنس در آلمان سعی می کند یک نمونه آزمایشی از ترمز های الکتریکی بسازد که قابل استفاده در خودرو های امروزی باشد. این کاراز نظر خودرو سازان بیشتر به یک شوخی دبیرستانی شبیه است این در حقیقت آخرین تلاش زیمنس برای جایگزین کردن سیستم ترمز هیدرولیک است. این سیستم را به اختصار EWB می نامند که مخفف Electrical Wedge Brake می باشد. EWB یک ایده خلاقانه است که بر اساس فن آوری که توسط این کمپانی متولد شده است و eStop نامیده می شود. eStop اولین بار در سال 2005 توسط زیمنس معرفی شد. این فناوری هم ساده و هم هوشمندانه است. در این سیستم لنت ترمز ها به کمک صفحات فی گوه ای شکل به دیسک ترمز فشار وارد می کنند. هر چه دیسک ترمز با سرعت بیشتری بچرخد گوه ها با شیب بیشتری به لنت ترمز فشار وارد می کنند. بخاطر شکل بیرینگ های گوه ای و صفحات تراست و چرخش دیسک ترمز، هر چه سرعت چرخش بیشتر می شود نیروی بیشتری به دیسک ها وارد می شود. که نتیجه آن نیروی زیاد ترمز با ورودی پایین است.
جهت مشاهده کل مطالب بر روی گزینه ادامه مطلب کلیک فرمائید.
ترمز ,زیمنس ,سیستم ,های ,دیسک ,خودرو ,وارد می ,می کنند ,سیستم ترمز ,می شود ,است این
درباره این سایت